:: IMPORTANT NOTES ::

Kepada para pengunjung yang dihormati,

Kami di Fez'in Design ingin mengingatkan anda terlebih dahulu agar anda semua hendaklah memberikan perhatian & meneliti sepenuhnya apa sahaja informasi yang kami berikan di blog ini bagi mengelakkan daripada berlaku sebarang kekeliruan & salah faham kelak. If u all trust me & anda semua rasa selesa, merasakan design2 kami memenuhi citarasa anda disamping menepati budget anda, kami mengalu-alukan kehadiran anda ! Kami tidak sekali2 memaksa anda. If anda semua dapat mencari syarikat lain yang bertauliah & lebih memenuhi citarasa anda, terpulang pd diri anda sendiri coz anda yg nak berkahwin kan :D .... Yg penting sentiasa alert & membuat pilihan secara bijak !!!

Sekian...terima kasih

Regards,
Fez'in Design

Beli Produk Secara Borong!!!

PERHATIAN....

PRODUK TERUS DARI KILANG

Kepada pelanggan/pengunjung yang dihormati

Untuk pengetahuan anda, kini kami juga menyediakan perkhidmatan memborong Kad Undangan Perkahwinan, Fine Paper, Envelope, Paper Bag dan lain2.

Sekiranya anda berminat khususnya kepada sesiapa yang ingin memulakan perniagaan secara kecil-kecilan, anda boleh la menghubungi saya melalui email/sms.

Buat masa ini jualan kami adalah secara 'online' shj.
Pemborong, Agen dari Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak diperlukan & pemborong dari Brunei serta Singapore amatlah dialu-alukan.


Untuk maklumat lanjut, sila email ke puteri_1003@yahoo.com

Tuesday, October 11, 2011

Berpindah ke Facebook....

Assalamualaikum wbt & salam sejahtera,

Kepada para pengunjung laman Fez'in Design, ingin dimaklumkan bahawa kami tidak menggunakan laman blog ini lagi untuk urusan perniagaan.Kini kami telah berpindah ke laman sosial Facebook. Segala perkembangan terbaru kami hanya akan diupdate di Facebook. Untuk yang belum add kami, anda bolehlah search di Facebook: Galeri KadKahwin Aqilsya

Sekian,terima kasih

Yang benar,
Pn. Rosnita
Pengurus
Galeri Kad Kahwin Aqilsya

No comments:

Order Form

Name:
Address:
Phone Number:
Email Address:
Product Name & Code:
Quantity:

create web form

Fez'in Design Order & Schedule Calendar